Tuesday, September 1, 2009

so far so good

im in dubai now.

in good shape and accompanied by a small pillow i took from my flight just now. perlu ke aku tunjuk gamba bantal comel tuh? ye perlu...mumy mesti nak tgk..hehe. i might need to throw this pillow away if i cant find place to fit it in my alreadyfullhouse bags.

thank you to efa,vye n my sis lia, for making me cried at the airport. paling sedey bile surprise efa tak jadi..huahuahua...just a glimpse of the thing that they want to give me make me cry a river ceeeyyhhh...buat malu jer..efa, len kali kalo kite stakat nak 3g jer,tak yah kot ko gi tempat yg ade aku...dari bilik jaksa pon bole.. actually efa came to the airport without telling me. n we didnt meet up because i already left the waiting area. so, to prove that she is not lying when she said she is at the airport(sape nak percaye si penipu tuh?) , we decide to use 3g technology. tau tak 3g tu ape? kalo tak tau sile la keluar dari tempurung anda.
nak tau ke what happened next? teka la sendiri,malas nak cerite.

i slept all the way from kl to dubai, minus one movie i watched while half closing my eyes. i also decided to sleep with taylor swift songs moving in my head. rindu kat vye la kate kan..tak le blah.

i miss my family and my friends already. not forgetting my little naughty baby who likes flower and eats chocolate.

5 comments:

  1. So gear yourself back to reality and hard work in Dublin.Do well in whatever u set your mind. Your summer Honeymoon is over and glad u have a great summer holiday which will leave behind fond memories. Have another great year ahead in Dublin and embrace yet more eventful experience and knowledge as u go along.Life is abundance of discoveries. Adieu and will be missing u a lot . Love u sooo much

    ReplyDelete
  2. babeeee.aku sedihh je bc ..dem.hahaha.so another year?? tsk tsk.

    ReplyDelete
  3. uwaa nanges aku smlm dnga efa xsmpt jmpe ko...penat da buat artwork tu bersama2 efa..

    ktorg da bdebar2 da mse call ko byk kali tu,ko xangkat..srius!!

    bgus2..rindu aku dnga lagu taylor swift...mmg reflects aku tuh..

    xpe2..blaja rjin2...ingat kata2 ko..nk bace quran byk2, supaya terang hati...sng nk blaja...

    ReplyDelete
  4. dont worry mum....i love u too...send my kisses to loowy hehe

    anes: sedih ko bace? hehe aku lagi sedey

    vye: ceyh, taylor swift reflects ko ker\?? hahahha tak le blah.. ingat kate2 aku ape weh? ko pon nanges??uwaaaa so sweet hehe

    ReplyDelete
  5. weh weh nak tau x???aku dah ade belog haha n aku pown update kat dubai haha

    ReplyDelete